My little projects

Trec printr-o perioada in care ma simt depasita de vartejul situatiilor, de problemele pe care simt ca nu am sa le mai gasesc rezolvare, de trezitul de dis-de-dimineata, de rasete si plansete de copii. Cred ca o sa abandonez totul, sau cel putin o sa incerc sa ma autosugestionez ca nimic nu poate fi urgent, trebuie sa ma desamorsez si sa trec ca o barca goala pe o apa demential de agitata. Trebuie sa iau pauza de la copii, de la zori de zi, de la cafele baute doar ca sa imi creez iluzia ca muncesc, de la proiecte de cacat, de la griji legate de lucruri de toata mizeria... o sa astept concediul asta mic si generos si o sa ma bucur de fiecare clipa. O sa imi pun in ordine ce vreau sa fac pe mai departe si chiar o sa ma apuc de cateva lucruri, ca sa simt ca fac ceva, sa-mi placa si sa imi iasa si binisor. In seara asta simt ca nu mai am pic de incredere in mine si trebuie sa ma pun pe picioare, trebuie sa imi pun viata in ordine si sa ma automotivez, ca altfel o sa am grav de pierdut.

Si nu am bani sa calatoresc.

Nu am bani sa le dau alor mei, nici ei mie.

Nu sunt dotata cu ce trebuie ca sa fiu cum as fi vrut. Ei, asta e, am sanatate, ii am pe ai mei. It's enough. So.. fix your seatbelts, breath deeply and be ready cause this weekend it's gonna be a nice short road.