Manelele de acum, nu de alta data

Da, am avut si eu o perioada in care am ascultat muzica din asta de cultura de lux. Si doamne cat de tare imi placea. Slava domnului ca m-am desteptat. Mi-am dat seama ca oricum ai lua-o, toti canta despre acelasi lucru: bani, gagici, masini, vile, suparari. Si chiar nu ma caracteriza stilul ala de viata. Prin urmare am decis sa scot incet din lista maneaua. Nu neg ca daca mi s-ar oferi posibilitatea as canta si eu un an manele. Dar numai pentru bani. Ca arunca aia cu bani in stanga si in dreapata la fel de des cum imi arunc eu gunoiul din casa. Poate chiar mai des.
 
Stiu ca am auzit o data o poezie de-a lui Eminescu pusa pe manelele. OMG! Mi-am zis. Cred ca saracu Eminescu daca ar fi trait, se impusca pe loc. Cum mamaliga ei de treaba sa pui pe manele poeziile lui Eminescu? Nu mai ai niciun fel de inspiratie? Ti-a luat foc vila? Ti-a explodat masina? Treci pe altceva, nu iti bate joc de literatura romana. De fapt la cata scoala au cei ce canta muzica asta, poate nici macar nu au auzit de Eminescu, Luceafarul. Or fi crezand ca face parte din neamul lor si le-a lasat versurile alea mostenire.

Ma bucur sa vad ca cei care ascultau candva manele, s-au cizelat si au trecut pe altceva. Muzica mai culta, dintr-o altfel de categorie.