Renovări...

Când nu ai ce face, începi să faci modificări în apartament, în ajun de sărbători. De curând, m-am apucat cu ai mei de renovări în casă. Dacă la început  fost vorba doar de modificarea balaconului şi  văruit+  parchet în living şi dormitor, pe parcurs s-a ajuns până la schimbarea mobilei, draperiilor, schimbarea bucătăriei. Şi probabil că am fi ajuns să modificăm toată casa, dacă bugetul nu era o problemă. Toate bune şi frumoase, până ne-am dat seama că înainte de a primi noua mobilă de sufragerie şi bucătărie, noi deja o dădusem pe cea veche.

În prima ipostază livingul era compus doar dintr-o canapea,  o măsuţă mai veche de cafea şi una mai înaltă unde pregăteam mâncarea şi mâncam în acelasi timp. Bucătăria avea doar frigider, chiuvetă şi un aragaz, toate tacâmurile şi vesela fiind prin diferite cutii...

Pe parcurs însă, a început să vină şi mobila, pe bucăţi. Pentru ca de fiecare dată era o problemă. Ba nu era în stoc nu stiu ce, ba nu s-a făcut comanda cum trebuie, ba aduceau altceva decât cerusem...si tot aşa.

Astfel, cu o zi înainte de Paşte, livingul era aproape complet, însă bucătăria nu avea aragaz. Acesta având să vină peste încă o saptămână. Aşa că, după o zi întreagă de făcut curat şi aranjat, ne-am dat seama că nu avem niciun fel de mâncare specifică sărbătorii şi nici nu aveam unde să pregătim. Am plecat cu mama repede la cumpărături pe ultima sută de metri. Am intrat în primul supermarket şi nici nu ştiam ce am putea lua. Practic, trebuia să ne rezumăm doar la alimente ce nu trebuiau preparate. Astfel, în ajun de Înviere, coşurile noastre erau pline cu nite fursecuri, chec şi câteva conserve. Ne simţeam ca şi cum am pregăti un festin pentru oamenii de pe şantier. Am mai vrut să mergem în alt magazin, însă se închisese. La fel şi toate aprozarurile din împrejurimi.

În final, ne-am ales cu o mâncare atipică de Paşte. Însă, am avut parte în cele din urmă şi de tradiţionalele ouă roşii, cozonac, pască, datorită unei prietene care a trecut în vizită. momentan, încă mai aşteptăm aragazul, sa putem pregăti şi noi nişte meniuri normale...