Si incepem

Gata. Astazi e ziua rezolutiilor. Stiu ca de obicei rezolutiile se iau de revelion, cu ocazia intrarii intr-un nou an. E momentul in care iti dai seama ca incepe o alta etapa, fie ea delimitata superficial, dar totusi, e una noua, in care e loc de noi planuri si de noi vise. Ei bine, eu am cam intarziat cu aceste rezolutii. Si pur si simplu m-am decis sa fac unele schimbari. Voi incepe lucruri absolut noi. Voi si continua unele activitati deja incepute, insa putin diferit. Asadar, e ziua rezolutiilor. Sa vedem…
In primul si in primul rand m-am decis ca am pierdut destula vreme plangandu-mi de mila ca nu imi gasesc job, ca e criza, ca nu o sa angajeze nimeni anul acesta si ca, implicit, nu o sa apuc niciodata sa lucrez in publicitate. Astfel, chiar daca se fac angajari, eu ma pregatesc pentru momentul in care se va spune stop crizei si pentru momentul in care agentiile de publicitate isi vor deschide din nou portile, larg deschise, si ma vor angaja pe post de copywriter! De astazi imi incep portofoliul! Chiar daca vor fi idei fictive, nimic concret, accounturi inexistente, vor fi ideile cele mai grozave. Voi incepe sa folosesc CorelDraw, Illustrator si Photoshop sa imi fac cele mai tari printuri, cele mai tari logouri si cele mai indraznete idei pe care le-am avut pana acum le voi pune frumos pe hartie, pentru ca in momentul in care seniorii copywriteri vor avea timp sa ia juniori pe langa ei, eu voi fi cel mai pregatit!
In al doilea rand, ma apuc serios de licenta. In fiecare zi voi citi cate ceva, voi scrie cate ceva, ca pana la sfarsitul lui mai sa am lucrarea de licenta gata. E pe publicitate, deci tema ma pasioneaza. Imi place ceea ce citesc, simt cum incetul cu incetul se leaga ideile; am ajuns in sfarsit sa am o idee clara la cum anume va arata lucrarea. Sunt clar pe drumul cel bun. Insa rezolutia propriu-zisa e sa scriu in fiecare zi, sa nu mai irosesc timpul gandindu-ma la cat de grozav va arata, ci chiar sa fac ceva, concret si palpabil. Sa insir primele propozitii macar… pentru ca de acolo va merge mai usor. E ingrozitor sa stai cu o foaie alba in fata si sa incepi un eseu, pentru ca te gandesti ca trebuie sa iasa cat mai bine si parca nimic din ceea ce vrei sa asezi pe foaie nu suna atat de bine pe cat credeai. De astazi, imi incep oficial licenta! Mai am 10 saptamani pana la sfarsitul lui mai, deci timpul inca tine cu mine.
Si pentru ca nu vreau sa va plictisesc cu lucruri mult prea personale, voi termina cu a treia rezolutie, si anume, voi schimba stilul blogului meu. Nu mai pun linkuri plicticoase de pe youtube si nu voi mai arunca pur si simplu reclame, spoturi samd, doar pentru ca imi plac. Va fi un blog serios, cu mult mai multa “scriitura”, cu mult mai multe povesti si fiecare articol va fi insotit de o melodie care sa mearga cu tema centrala. De astazi imi schimb radical blogul!
Si ca sa vedeti ca ma tin de cuvant, considerand acest post ca prima povestioara noua spusa la o cafea buna, ia ascultai voi ce e mai jos. Ne “vedem” maine!