Teren la Tartasesti

In anii care au urmat crizei financiare preturile atat la apartamente cat si la terenuri a inceput sa scada. Desi multi poate credeau ca acest trend de scadere a preturilor va continua mai mult, se pare ca in ultimii doi ani, desi au mai existat usoare scaderi, preturile atat pentru terenuri cat si pentru apartamente a ramas relativ constante. 
In urma acestor scaderi dramatice de preturi, la momentul actual a ajuns ca un teren sa valoreze poate chiar si un sfert din valoarea pe care o avea in urma cu 5 ani, devenind mai posibil pentru cei care isi doresc o casa sa isi vada visul implinit. Printre aceste persoane trebuie sa va spun ca ma numar si eu! De ceva vreme urmaresc piata imobiliara in vederea achizitionarii unei teren undeva in apropierea Bucurestiului. 
Dupa indelungi cautari si avand in vedere cateva criterii de selectie la care nu vreau sa renunt m-am hotarat pentru un teren la Tartasesti. Comuna este aflata la o distanta de Bucuresti destul de mica si cu acces destul de facil catre zona de nord unde sunt concentrate majoritatea cladirilor de birouri, mi se pare a fi cea mai buna varianta raportata la calitate/ pret. Zona din jurul comunei Tartasesti este in plina dezvoltare si este foarte cautata de persoanele care vor sa isi faca o casa, si am certitudinea ca in eventualitatea mutarii acolo voi beneficia de tot confortul de care aveam parte si in Bucuresti. 

Cea mai mare diferenta, si din punctul meu de vedere este una fericita, este faptul ca voi fi inconjurata de verdeata si padure, iar copii mei vor avea o copilarie cat de cat normala. Nu stiu daca este cea mai buna decizie, si deoarece subiectul ma intereseaza foarte mult, as vrea sa imi spuneti daca cunoasteti si alte zone in care as putea sa imi construiesc casuta visurilor mele.