În lumea mea

Sunt adeptul lucrurilor simple. Adică, recunosc că lumea nu e bicoloră, dar nici un nenorocit de mozaic nu e. Am trecut şi eu prin faza în care ceea ce spuneam putea fii interpretat într-o mie de feluri, iar eu mă simţeam mândru de mine şi de cât de profund eram în exprimare. Adevărul e că eram mai mult fund, decât pro. Astăzi sunt mai simpluţ. câteodată atât de simpluţ încât interlocutorii mei au impresia că nu mă duce mintea mai mult de “stupid is who stupid does”. Ah, Forrest, de-ar fi reţinut lumea mai mult decât “Run, Forrest, run!”.
Nu prea scriu eu post-uri de/despre dragoste pentru că nu interesează pe nimeni ceea ce am eu de spus despre ea. Dar mi-a venit în minte un status prezent în reţelele de socializare pe care îl poţi bifa în dreptul căsuţei cu Relationship: It’s complicated. Asta nu prea pricep, ce e atât de complicat. Iubeşti şi ailalt nu ştie? Asta nu e relaţie. Eşti amant/ă? Încă o dată, nu e relaţie, eşti roată de rezervă. Nu te lasă părinţii, e mai mare cu 20 de ani ca tine, sunteţi în proces de separare? Ok. Nimic complicat. Dragostea e simplă şi cred că lumea a început să uite asta. Cel mai simplu “te iubesc” a fost înlocuit de declaraţii somptuoase şi pompoase şi interminabile, o margaretă a fost înlocuită cu un lănţişor, iar zâmbetul cald cu rânjetul cretinoid.
Trăiesc într-o gaură de şobolan, o carapace pierdută în timp din care scot nasul foarte rar. Unii ar fi tentaţi să creadă că refuz a lua legătura cu cruda realitate. Îi las să creadă. În lumea mea demodată sunt cel mai mare îndrăgostit, în lumea mea mai există o singură persoană în afară de mine, în lumea mea o întrebare gen “vrei să fii prietena mea” e amuzantă, nu jenantă. Mă distrează listele nesfârşite de cuceriri ale Don Juanilor şi replicile mortale ca “Nice shoes, wanna fuck?”.  Bănuiesc că există şi persoane care prioritizează bifarea unui număr de parteneri sexuali până la o anumită vârstă. Pentru mine e important să rămân îndrăgostit. De ceva vreme încoace am început să fac o distincţie între a iubi şi a fi îndrăgostit. De iubit poţi iubi o viaţă-ntreagă, să rămâi îndrăgostit e ceva mai greu.
Cred că îmi e doar dor…în lumea mea!